Customer Incident Problem Manager

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieITIL, Projektový management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Znáte ITIL? Máte předešlou zkušenost na obdobné pozici? Máte perfektní úroveň angličtiny a vlastní přístup? Unit Operations Management Support hledá nového kolegu, který se bude starat o správu incidentů pr jednoho z našich TietoEvry zákazníka.

Budete zodpovědný/á za:

  • koordinace efektivní spolupráce se všemi zúčastněnými stranami, s cílem zajistit včasné dodání kvalitních výsledků
  • být eskalačním kontaktem pro daného zákazníka.
  • zajistit včasnou a profesionální komunikaci směrem k zákazníkům a interním týmům.
  • zajistit pravidelné reporty směrem k zákaznické jednotce a zákazníkovi.
  • účastnit se Major Incident meetingů za účelem shromažďování a poskytování všech potřebných informací směrem k týmu a naopak také směrem k zákazníkům
  • na denní bázi pracovat na proaktivní analýze incidentů a vytváření problémových ticketů v případě potřeby
  • řízení interních eskalací incidentů, dohlížení na vyřešení Incidentů před vypršením SLA a čištění backlogů

Očekávané znalosti:

  • znalost ITIL procesů
  • plynulá angličtina
  • zkušenosti s rolí Incident & Problem a / nebo Project Management
  • komunikativní, proaktivní
  • oko pro detaily a self-řízený přístup.

Dostanete:

  • v první řadě super kolektiv, fajn managery a skvělou severskou firemní kulturu
  • smlouva na dobu neurčitou
  • home Office, flexibilní pracovní doba – work-life balance u nás není jen pojem
  • možnost osobního rozvoje, spolupráce se špičkami ve firmě, se zahraničními kolegy, tréninky a certifikace, práce s nejnovějšími technologiemi
  • nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
  • Cafeteria benefity – sauna, zaplacení dovolené, nákup vitamínů nebo třeba kurz paraglidingu
  • další interní benefity (týden dovolené navíc, stravenky, penzijní a životní připojištění, životní jubilea, apod.)
  • fitko v budově zdarma

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieITIL, Projektový management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET developer- Telco

We are looking for .net developers who can join our friendly and international team- Telco area.

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET

Pozice

AIOps Solution Consultant

Hledáme proaktivního AIOps Solution Consultanta se schopností řídit AIOps ( Artificial Intelligence for IT Operations).

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

Azure, Linux, Python, Windows

Pozice

Application Operation Specialist

Hledáme komunikačního specialistu orientovaného na zákazníka, který se chce učit a růst také technicky. Výborné komunikační schopnosti jsou pro tuto…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

AD, Linux, Windows

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Customer Incident Problem Manager
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 6 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.