Customer Service level and Continuous Service Improvement manager

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Náš mezinární zákaznícký tým hledá člověka, který má zkušenosti v oblasti procesů a/nebo řízení projektů.

Budete zodpovědný/á za:

  • vlastnit přiřazený proces (Capacity a SLM) pro daného zákazníka (zákazníky)
  • zajišťovat efektivní komunikaci jak interně tak se zákazníkem v rámci zákaznického týmu a dalších zúčastněných stran

V oblasti Continuous Service Improvementu:
  • odpovědný za CSI registr
  • identifikuje příležitosti ke zlepšení a shromažďuje příležitosti ke zlepšení od ostatních vlastníků procesů
  • působí jako ITIL odborník a podílí se na zepšení stávajících procesů, postupů a metod
  • je nositelem “best practices”, procesy se řídí a dohlíží na jejich dodržování.
  • propaguje osvědčené postupy v obou oblastech a podporuje efektivní spolupráci a komunikaci se všemi zúčastněnými stranami
  • zodpovědý za pravidelné CSI Interní i externí mítingy
  • poskytuje měsíční CSI přehled a výsledky improvementů

V oblasti Service Level Managementu:
  • odpovědný za Service Level process pro daného zákazníka/zákazníky
  • zajišťuje, aby všechny poskytované IT služby měli definované Service Level Agreements. Ty byly zapsány, komunikovány a zaneseny do ITSM toolu.
  • vytváří a udržuje katalog stávajících služeb nabízených zákazníkům / zákazníkům a jeho dohodnutých SLA
  • pravidelně analyzuje, komunikuje SLA a OLA a v případě potřeby iniciuje akce ke zlepšení
  • efektivní interní/externí komunikace
  • tvorba SLM reportů

Očekávané znalosti:

  • zkušenosti z oblasti ITIL procesů a / nebo v řízení projektů
  • analytické dovednosti a a myšlení
  • schopnost získávat nové informace, práci s reporty, prezentace výsledků
  • znalost ITIL metodologie
  • aktivní znalost angličtinyv (B2 minimum)
  • komunikativnost
  • pokročilá znalost MS Office nástrojů
  • proaktivní přístup a self-management
  • schopnost koordinovat, spolupracovat v rámci mezinárodního týmu
  • chuť učit se novým věcem

Dostanete:

  • v první řadě super kolektiv, fajn managery a skvělou severskou firemní kulturu
  • smlouva na dobu neurčitou
  • home Office, flexibilní pracovní doba – work-life balance u nás není jen pojem
  • možnost osobního rozvoje, spolupráce se špičkami ve firmě, se zahraničními kolegy, tréninky a certifikace, práce s nejnovějšími technologiemi
  • nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
  • Cafeteria benefity – sauna, zaplacení dovolené, nákup vitamínů nebo třeba kurz paraglidingu
  • další interní benefity (týden dovolené navíc, stravenky, penzijní a životní připojištění, životní jubilea, apod.)
  • fitko v budově zdarma

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

(R92233) Cloud & Telco 5G Java Developer

Vývojář v našich cross-functional teamech má na starosti široké spektrum činností od analýzy zákaznických požadavků, vývoje samotných featur,…

Lokalita

Brno, Jihomoravský kraj

 

 

Technologie

Java, Linux, TCP/IP

Pozice

AIOps Solution Consultant

Hledáme proaktivního AIOps Solution Consultanta se schopností řídit AIOps ( Artificial Intelligence for IT Operations).

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

Azure, Linux, Python, Windows

Pozice

Application Monitoring Specialist

Hledáme týmového hráče, jenž má rád velké výzvy a pečlivě sleduje nebo analyzuje nejen své pokroky, jelikož přesně tohle je naši denní náplní. Chceme…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

Application performance monitoring, Python, Unix, Windows

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Customer Service level and Continuous Service Improvement manager
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 6 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.