Customer Support Specialist - INTERNSHIP FOR STUDENTS

Základní informace

LokalitaČeská republika

TechnologieService Desk

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Valeriya Grigoryeva

Valeriya Grigoryeva

IT Recruiter

T: valeriya.grigoryeva@tietoevry.com

E: valeriya.grigoryeva@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
We are looking for a junior/trainee to join Internal Tietoevry ICT Operations team to extend our support capabilities.

With us you will be responsible for:

We are looking for a new colleague to Customer Support Specialist role in our internal ICT operations team, who will:
  • monitor incoming customer requirements
  • perform customer requirements quality check and follow up
  • support end users by
  • direct communication with end users to understand their issues and requirements
  • fixing issues and fulfilling end user’s requirements (based on provided instructions in timely manner)
  • administer IT systems
  • keeping evidence of customer cases and applied solutions in ticketing systems
  • help to improve existing instructions and documentation
  • working further with customer issues database by analyzing them and creating overview reports
  • help with applications development by testing application features according to existing testing scenarios

We expect you to have:

  • passionate for learning and personal development
  • communicative team player, but also able to work independently
  • responsible and reliable
  • not afraid of IT (user IT knowledge is enough – you will learn )
  • fluent written and spoken English

We offer:

  • Czech tutor introducing you into your new role
  • induction trainings and specialized courses
  • gaining experience in areas of
end user communication and support
  • remote cooperation with distributed international teams
IT service management
data analysis, etc.
to get you into understanding corporate business processes
  • help with learning and experiencing most frequent IT tools like Microsoft Technology Stack (Office 365, Teams, SharePoint, etc.), ServiceNow, Qlik Sense, ERP, etc.
  • home office as well as cozy equipped Ostrava TietoEVRY Towers office
  • flexible working hours up to 20 hours per week
  • career growth with possible future employment

Základní informace

LokalitaČeská republika

TechnologieService Desk

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Valeriya Grigoryeva

Valeriya Grigoryeva

IT Recruiter

T: valeriya.grigoryeva@tietoevry.com

E: valeriya.grigoryeva@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET Developer

To support the growing Microsoft-related pipeline especially in the Austrian market experienced SW developers are needed.

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET

Pozice

5G core developer (functional programming)

Are you a functional programming enthusiast and would like to become part of a newly formed team focused on 5G core development? Then continue…

Lokalita

Česká republika, Slovensko

 

 

Technologie

C++

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Customer Support Specialist - INTERNSHIP FOR STUDENTS
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.