Genesys Engage Expert

Základní informace

LokalitaČeská republika, Slovensko

TechnologieService management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Renáta Světlíková Fajová

Renáta Světlíková Fajová

Senior HR Specialista - Recruiter

T: +420 601 690 300

E: renata.svetlikova.fajova@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Are you a fan of Genesys?

Do you rule SIP, routing and data packet magic?

Is analyzing log data a piece of cake for you?

For our Digital Customer Services team, we are searching for a candidate who will be delivering and supporting services built on Genesys Engage solutions. We are focusing on implementation and maintaining contact centers for our customers which are big Nordic banks, insurance companies and public organizations.


With us you will be responsible for:

  • take part in delivery projects installing and configuring Genesys solutions
  • work with technology teams supporting the contact center ecosystem
  • monitor the environment for service impacting issues then solve, communicate and escalate when necessary
  • work directly with a business and other technology areas to deliver new capabilities that will enhance our client’s customer experience as well as increase their business efficiencies.
  • constantly challenge yourself to learn as technology evolves.
  • have the freedom to be open-minded, creative, and self-critical.
  • You and your team will also have the autonomy to experiment, especially in the spirit of agile - do what works, try new things, and stop doing things that don’t work.

We expect you to have:

  • Ability to analyse, advise and communicate critical user and systems issues.
  • Ability to prioritize across multiple competing priorities and ensure timely outcomes.
  • Strong analytical and organizational skills.
  • Experience collaborating with business areas to achieve business goals.
  • Fast learner and driven to action.
  • Ability to work well with on-site and with remote team members
  • Working knowledge of contact centers operations and ability to troubleshoot complex issues in these areas welcomed
  • Good knowledge of SIP, TCP/IP, packet tracing tools & practices

We offer:

  • An opportunity to be part of a real expert team, who works with the latest technologies utilizing modern practices in an agile environment and bring your ideas to life.
  • An opportunity for training and certifications for required market leading technologies to become an appreciated expert in the area.
  • Leading Nordic customers that have strong drive to develop their CX.
  • Working culture that is labelled by a sense of duty, “can do – attitude”, team work and open knowledge sharing.

Základní informace

LokalitaČeská republika, Slovensko

TechnologieService management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Renáta Světlíková Fajová

Renáta Světlíková Fajová

Senior HR Specialista - Recruiter

T: +420 601 690 300

E: renata.svetlikova.fajova@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

Android Smart TV OS Developer

TietoEVRY is world leader in high expertise product development services and niche products for Automotive, Wireless and Cloud. We develop software…

Lokalita

Česká republika, Slovensko

 

 

Technologie

C, C++, Java

Pozice

Application support specialist

We are expanding our team by 8 new members to support our customer. It is a Norwegian company operating in the Oil & Gas sector. Are you ready for a…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

Application performance monitoring, Linux, MySQL, Unix, Windows servers

Pozice

Azure/Windows administrator

Do you have a technical background, a passion for solving problems and want to join one of the largest technology companies in the Nordic countries?…

Lokalita

Česká republika, Slovensko

 

 

Technologie

Azure, Azure AD

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Genesys Engage Expert
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.