Incident Problem Manager

Základní informace

LokalitaBrno, Ostrava

TechnologieIncident management, ITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Znáte ITIL? Máte perfektní úroveň angličtiny a vlastní přístup? Unit Operations Management Support hledá nového kolegu, který se bude starat o správu incidentů a problémů

Budete zodpovědný/á za:

Naši zákazníci jsou jedni z nejnáročnějších uživatelů IT v severských zemích. Naším úkolem je poskytovat jim platformy, kompetence a služby, abychom zajistili, že jejich systémy budou vždy dostupné koncovým uživatelům. Kvalita, bezpečnost, účinnost a zelené hodnoty jsou základními kameny naší činnosti. Implementujeme Lean Management, využíváme procesy ITIL a snažíme se o neustálé zlepšování.
  • včasné dodání kvalitních výstupů a výsledků
  • fungujete jako eskalační kontakt v případě porušení SLA
  • koordinaci spolupráce se všemi zúčastněnými stranami
  • doručování obecných zpráv směrem k zákaznické jednotce - pro oblasti incidentů a problémů.
  • účastnít se závažných incidentů, shromážďovat všechny potřebné informace pro podporu daných situací
  • proaktivně analyzovat incidenty a vytvářet problémové tikety
  • řízení interních eskalací incidentů / problémů

Očekávané znalosti:

  • znalost ITIL procesů
  • plynulá angličtina
  • zkušenosti s rolí Incident & Problem a / nebo Project Management
  • komunikativní, proaktivní
  • oko pro detaily a self-řízený přístup.

Dostanete:

  • smlouva na dobu neurčitou > počítáme s vámi!
  • práce částečně nebo úplně remote > pracujte, odkud vám to vyhovuje
  • dovolená navíc > máme 25 dní volna a navíc 2 sick days
  • přispíváme od 10 400 Kč ročně > řekněte si na co, vyberte si v cafeterii příspěvky na penzijní a životní pojištění na sport, kulturu, zdraví, cestování nebo vzdělávání
  • vzdělávejte se > pravidelně organizujeme a hradíme IT kurzy, certifikace, jazykové vzdělávání a kurzy pro osobní rozvoj
  • 77Kč stravovací paušál ke mzdě
  • odměna za nového kolegu > doporučte nám dalšího člena týmu a získáte až 80 000 Kč
  • podržíme vás při nemoci > kolegům, kteří jsou dlouhodobě vážně nemocní, přispíváme na nemocenskou nad rámec zákona
  • práci navíc oceníme > když je potřeba přesčas, platíme víc, než nám ukládá zákon.
  • sportu zdar > v Ostravě využijte zdarma fitness přímo v budově, v dalších lokalitách sportujte s Multisportkou.
  • Severská kultura > v Tietoevry vám věříme, nikdo vám nedýchá za krk a nekontroluje každou minutu vaší práce.
  • jsme přátelští a otevření.

Základní informace

LokalitaBrno, Ostrava

TechnologieIncident management, ITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET SW developer

Working for innovative customer with long tradition. International small team. Work consists of maintenance and additional development, so it will…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Azure, C#, Docker

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Pozice

Application Monitoring Specialist

Hledáme týmového hráče, jenž má rád velké výzvy a pečlivě sleduje nebo analyzuje nejen své pokroky, jelikož přesně tohle je naši denní náplní. Chceme…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

Application performance monitoring, Python, Unix, Windows

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Incident Problem Manager
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 6 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.