Line Manager - Service Desk

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieLine management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Service Desk provides a clear path for users to report issues, queries, and requests, and have them acknowledged, classified, owned, and actioned. It is the single point of contact for IT service users and the most-visible face of every organization providing IT services.

With us you will be responsible for:

  • leading team of approximately 45 Service Desk agents in Czechia serving multiple customers primarily from North Europe
  • close cooperation with 2 Delivery Leads responsible for production/ticket management
  • monitoring team performance (contractual KPIs, SLAs) and customer satisfaction
  • leading the agenda of continuous service improvements
  • ensure the right focus on competence development for team members
  • collaboration on strategic/tactical initiatives touching the SD

We expect you to have:

  • experience in Line Management
  • excellent communication and coordination skills
  • strong collaborative spirit
  • fluent in English language (B2/C1)
  • proficient in IT, ITSM and ITIL body of knowledge
  • leadership skills and abilities
  • willingness to learn and grow
  • independent, self-driven

We offer:

  • annual contribution to the Home office 2 400 CZK (200 CZK per month, proportional amount)
  • meal voucher flat rate is calculated according to the number of shifts worked (65 CZK x number of shifts worked - employer's contribution according to valid legislative regulations) and is a part of the employee's salary.
  • reward for employee referral (up to 40 000 CZK)
  • benefit system CAFETERIA
  • home office, extra week of holiday
  • 2 days of Sick Day
  • free entry to Individual Fitness center in the building TietoEVRY (Ostrava), Multisport card (Brno, office Anywhere)
  • education – IT courses, certification, language courses and personal development
  • reward for on- calls and overtimes /weekends beyond the law
  • financial support in long-term sick leave
  • possibility to use a free consultation with a psychologist
  • free coffee, tea and fruit in the workplace
  • gifts for employees celebrating significant events such as wedding or birth of the child
  • unique offer of calling and other telecommunication services O2 for special price

Základní informace

LokalitaOstrava

TechnologieLine management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET SW developer

Working for innovative customer with long tradition. International small team. Work consists of maintenance and additional development, so it will…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Azure, C#, Docker

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Pozice

Application Monitoring Specialist

Hledáme týmového hráče, jenž má rád velké výzvy a pečlivě sleduje nebo analyzuje nejen své pokroky, jelikož přesně tohle je naši denní náplní. Chceme…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

Application performance monitoring, Python, Unix, Windows

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Line Manager - Service Desk
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 6 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.