Queue Coordinator

Základní informace

LokalitaČeská republika, Ostrava

TechnologieITIL, Windows

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
We need to strengthen our Client Operation team. We are looking for a new team member who has experience with ITIL processes, queue and tickets management and who is looking for the next step in his/her career. Come and join us!

With us you will be responsible for:

We maintain a variety of devices such as desktops, tablets and smartphones and deliver any applications. Today we have a leading position in the IT workplace area and are ready to take the end-user experience to the next level.
  • queue and tickets management, assigning tickets to technicians in our ITSM tool
  • escalate tickets to other internal teams and act as escalation point for them
  • responsible for monitoring and keeping KPIs
  • maintain a base knowledge of current product offerings and creation on Knowledge base articles
  • assist with the coordination of potential major incidents and escalated incidents
  • utilize ITIL best practices to identify and analyze patterns and trends from a variety of data sources

We expect you to have:

  • English language skills on B1 level and higher
  • excellent verbal and communication skills
  • experience with end users support
  • basic knowledge of Microsoft Endpoint Configuration Manager and Endpoint Manager
  • experience in technical field
  • knowledge of ITIL processed
  • experience working with ITMS tool

We offer:

contract is for an indefinite period of time > we count on you!
  • work partially or completely remote > work from wherever it suits you
  • extra holidays > we have 25 days off plus 2 sick days.
  • we contribute from 10 400 CZK per year > you name it. Choose from contributions for pension and life insurance, sports, culture, health, travel or education in the cafeteria.
  • educate yourself > we regularly organise and pay for IT courses, certifications, language training and personal development courses
  • 77 Kč meal allowance on top of your salary
  • reward for a new colleague > refer another colleague to us and get up to 80,000 CZK
  • we'll support you when you're sick > for colleagues who are seriously ill for a long period of time, we contribute to sick pay in excess of the law
  • extra work is appreciated > when overtime is needed, we pay more than the law requires
  • stay fit and fresh > in Ostrava, use the free fitness facilities in the building, in other locations, do sports with Multisport
  • Nordic culture > at Tietoevry, we believe in you. No one is breathing down your neck and checking every minute of your work. We are friendly and open.

Základní informace

LokalitaČeská republika, Ostrava

TechnologieITIL, Windows

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET Developer

To support the growing Microsoft-related pipeline especially in the Austrian market experienced SW developers are needed.

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Pozice

AO Consultant Team Database

The client has a portfolio of applications that take care of everything related to mining activities from monitoring systems and sensors on…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

DevOps

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Queue Coordinator
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.