Senior IT Recruiter/ office/ remote/ hybrid

Základní informace

LokalitaBrno, Česká republika, Ostrava

TechnologieHR

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Alexandra Bulířová

Alexandra Bulířová

HR Business Consultant, Brno

T: +420 731 552 761

E: alexandra.bulirova@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Tietoevry jen kvete! Chceme růst a náš Recruitment tým potřebuje nového parťáka! Protože pracujeme v IT firmě se skvělou severskou kulturou, můžeme fungovat svobodně, agilně a realizovat své nápady tak, aby byly ku prospěchu našeho Tietoevry a navíc nám dělaly radost. S humorem. Setkáváme se v kanceláři v Ostravě či Brně, ne nutně denně. Pozice je flexibilní lokalitou, ale rádi bychom Tě občas viděli osobně v Ostravě (na domluvě).

Budete zodpovědný/á za:

· Budeš nabírat mnoho IT specialistů - od developerů po testery, od juniorů až po architekty a manažerské role, od frontendu k backendu, od DevOps po Securitu

· Zastřešíš kompletní náborový proces - budeš aktivně vyhledávat a oslovovat kandidáty (nejen) na LinkedIn a komunikovat s těmi, kteří sami projeví zájem o práci v TietoEVRY. Budeš denně v kontaktu se sourcerem a s hiring manažery – ne v roli asistenta, ale partnera či konzultanta

· Interní databázi kandidátů a inzerci se ale také nevyhneš – není to ale tak dramatické, navíc máme dobré ATS, ne jen globální řešení

· Jeden svět nestačí – kromě recruitmentu získáš vhled také do dalších HR oblastí a budeš se podílet na různých projektech v rámci celého HR oddělení podle oblasti, která je ti blízká

· Naplno budeš moci využít komplexnosti firmy a jejích řešení, odbornosti profesionálů, se kterými budeš spolupracovat a pestrosti technologií, které denně využívají

· Ve tvé práci tě nebudou brzdit zbytečné procesy (máme je na nezbytném minimu) ani přehnaná kontrola – fungujeme agilně a aktivně

· Vstupujeme i na Slovensko, takže další nový trh

Očekávané znalosti:

  • Máš předchozí zkušenost v náboru. Pokud přímo v IT, je to jen dobře. Není-li to v IT, ze zkušenosti ale víme, že šikovný člověk to s přehledem zvládne
  • Máš velmi dobré komunikační dovednosti – a neznamená to jen poutavě a přesvědčivě mluvit, ale také naslouchat
  • Umíš si zorganizovat svou práci a nastavit prioritní úkoly, podle toho, co je potřeba. Toto nastavení si umíš také obhájit
  • Nezalekneš se řešení, která jsou “out-of-the-box" a dokážeš s takovými i sám přicházet, nevzdáváš se lehce
  • K problému přistupuješ analyticky, k úkolu systematicky a proaktivně, k lidem lidsky, ke kolegům parťácky
  • Když něco neznáš, rád se přiučíš (máme skvělé odborníky i perfektně nastavené možnosti vzdělávání), můžeš-li něco ovlivnit, uděláš to. Nečekáš, nemusel by ses dočkat – fungujeme „seversky“, jsme samostatní lidé
  • Anglicky mluvíš rád a docela dobře, za psaný text se taky nemusíš stydět
  • Po přečtení předchozích bodů neztrácíš své odhodlání pracovat u nás, protože už víš, že co neumíš, to se doučíš, nebo to zvládneš „out-of-the-box“ přístupem

Dostanete:

  • V první řadě super kolektiv, fajn managery a skvělou severskou firemní kulturu
  • Smlouva na dobu neurčitou. Počítáme s Tebou!
  • Práci částečně remote/hybridně. Vše je flexibilní, domluvíme se!
  • Nemusíš být z Ostravy, kde Tietoevry sídlí. Stačí, když se za námi občas stavíš. Tým také není jen z Ostravy.
  • Možnost osobního rozvoje, spolupráce se špičkami ve firmě, se zahraničními kolegy, tréninky, práce s nejnovějšími technologiemi
  • 25 dní dovolené, sick days, stravenkový paušál
  • Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
  • Přispíváme od 10400 Kč ročně. Řekni si na co. Příspěvky na penzijní a životní pojištění, sport, kulturu, zdraví, vzdělávání nebo cestování a saunu
  • Podržíme Tě při nemoci. Přispíváme na nemocenskou nad rámec zákona.
  • Sportu zdar. V Ostravě fitko v budově zdarma nebo jinde Multisport karta
  • Severská kultura. V Tietoevry Ti věříme. Jsme přátelští a otevření.

Základní informace

LokalitaBrno, Česká republika, Ostrava

TechnologieHR

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Alexandra Bulířová

Alexandra Bulířová

HR Business Consultant, Brno

T: +420 731 552 761

E: alexandra.bulirova@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET Developer

To support the growing Microsoft-related pipeline especially in the Austrian market experienced SW developers are needed.

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Pozice

AO Consultant Team Database

The client has a portfolio of applications that take care of everything related to mining activities from monitoring systems and sensors on…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

DevOps

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Senior IT Recruiter/ office/ remote/ hybrid
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.