Service Delivery Manager

Základní informace

LokalitaBrno, Ostrava

TechnologieIncident management, ITIL, Projektový management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Experience with a position in the customer team? Communicative? Proactive approach? ITIL? Project management? If yes, please send us your CV...

With us you will be responsible for:

  • delivering IT services towards our customer according the contract
  • invoicing of delivered services according the price list
  • governance
  • add-on sales
  • continuous service improvement
  • coordination of efficient, real-time collaboration with all involved stakeholders,
  • in order to ensures delivery of quality outcomes in a timely manner.
  • being an escalation point of contact for given customer.
  • ensuring timely and professional communication toward customer and internal Teams.
  • ensuring delivery of regular reports towards Customer Unit and customer.
  • participating on Major Incidents to gather and provide all needed information toward Major Incident team and vice versa towards customer
  • ensures proactive incident analysis and problem ticket creation if needed
  • keeping healthy incident lifecycles
  • ensuring proper reporting, invoicing, forecasting

We expect you to have:

  • knowledge of ITIL processes
  • fluent English (written and verbal)
  • experience from Incident&Problem and/or Project Management role/ Change mangement role
  • communicative, proactive
  • an eye for details and a self-driven attitude
  • strong negotiation skills
  • stress resistance
  • ability to work in demanding environment

We offer:

contract is for an indefinite period of time > we count on you!
  • work partially or completely remote > work from wherever it suits you
  • extra holidays > we have 25 days off plus 2 sick days.
  • we contribute from 10 400 CZK per year > you name it. Choose from contributions for pension and life insurance, sports, culture, health, travel or education in the cafeteria.
  • educate yourself > we regularly organise and pay for IT courses, certifications, language training and personal development courses
  • 77 Kč meal allowance on top of your salary
  • reward for a new colleague > refer another colleague to us and get up to 80,000 CZK
  • we'll support you when you're sick > for colleagues who are seriously ill for a long period of time, we contribute to sick pay in excess of the law
  • extra work is appreciated > when overtime is needed, we pay more than the law requires
  • stay fit and fresh > in Ostrava, use the free fitness facilities in the building, in other locations, do sports with Multisport
  • Nordic culture > at Tietoevry, we believe in you. No one is breathing down your neck and checking every minute of your work. We are friendly and open.

Základní informace

LokalitaBrno, Ostrava

TechnologieIncident management, ITIL, Projektový management

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

.NET Developer

To support the growing Microsoft-related pipeline especially in the Austrian market experienced SW developers are needed.

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET

Pozice

Angular developer

Are you an experienced FE developer and want to work with modern technologies? Are you interesting in project on “green field”? Do you want to work…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

.NET, Angular JS, ASP.NET, C#, Javascript

Pozice

AO Consultant Team Database

The client has a portfolio of applications that take care of everything related to mining activities from monitoring systems and sensors on…

Lokalita

Česká republika

 

 

Technologie

DevOps

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Service Delivery Manager
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.