Budete zodpovědný/á za:
- přijímání IT požadavků našich zákazníků prostřednictvím komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail, ticketing tool)
- řešení výpadků a zákaznických požadavků
- komunikace s technickými týmy a zákazníky
- zodpovědnost za rovnoměrnou distribuci požadavků mezi specialisty
- vzdálená pomoc koncovým uživatelům
- investigace a diagnostika problémů koncových uživatelů
Očekávané znalosti:
- plynulá angličtina na úrovni B2 nebo vyšší
- vzdělání v oblasti IT, popř. povědomí o IT
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- schopnost práce v týmu
- ochota pracovat na směny
Dostanete:
- můžete pracovat z domova na denní směny v závislosti na potřebách týmu / manažera
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál (65, - Kč)
- příspěvek na životní a důchodové pojištění po 3 měsících v Tieto 600 Kč / měsíc, po 36 měsících 1 200 Kč / měsíc, po 72 měsících 1 800 Kč / měsíc
- účast na kurzu angličtiny / němčiny, technické interní / externí školení, školení měkkých dovedností
- zdarma káva a čaj v kuchyni, ovocné boxy zdarma v pondělí a ve středu
- příjemné pracovní prostředí s relaxačními zónami (Xbox, stolní fotbal, šipky, kulečník atd.)
- zdarma fitness centrum v budově