Budete zodpovědný/á za:
- přijímání IT požadavků našich zákazníků prostřednictvím komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail, ticketing tool)
- řešení výpadků a zákaznických požadavků
- komunikace s technickými týmy a zákazníky
- zodpovědnost za rovnoměrnou distribuci požadavků mezi specialisty
- vzdálená pomoc koncovým uživatelům
- investigace a diagnostika problémů koncových uživatelů
Očekávané znalosti:
- plynulá angličtina na úrovni B2 nebo vyšší
- vzdělání v oblasti IT, popř. povědomí o IT
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- schopnost práce v týmu
- ochota pracovat na směny
Dostanete:
- Smlouva na dobu neurčitou. Počítáme s tebou!
- Dovolená navíc. Máme 25 dní volna a navíc 2 sick days.
- Přispíváme od 10 400 Kč ročně. Řekni si na co. Vyber si v cafeterii příspěvky na penzijní a životní pojištění na sport, kulturu, zdraví, cestování nebo vzdělávání.
- Vzdělávej se. Pravidelně organizujeme a hradíme IT kurzy, certifikace, jazykové vzdělávání a kurzy pro osobní rozvoj.
- 77 Kč stravovací paušál ke mzdě.
- Odměna za nového kolegu. Doporuč nám dalšího člena týmu a získáš až 80 000 Kč.
- Podržíme tě při nemoci. Kolegům, kteří jsou dlouhodobě vážně nemocní, přispíváme na nemocenskou nad rámec zákona.
- Práci navíc oceníme. Když je potřeba přesčas, platíme víc, než nám ukládá zákon.
- Sportu zdar. V Ostravě využiješ zdarma fitness přímo v budově, v dalších lokalitách sportuj s Multisportkou.
- Severská kultura. V Tietoevry ti věříme. Nikdo ti nedýchá za krk a nekontroluje každou minutu tvojí práce. Jsme přátelští a otevření.