Service manager

Základní informace

LokalitaOstrava

ZkušenostiOstatní pozice

TechnologieITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici
Service Manager (SM) je součástí oddělení TietoEVRY Service Management Office zodpovědného za více než 100 odložených služeb. Je hlavním kontaktem pro servisní operace, jakož i pro poskytování služeb, jejich kvality a efektivity. SM musí mít silné pochopení dané služby, jejího popisu a souvisejících procesů.

Budete zodpovědný/á za:

  • udržování rozsahu služeb podle servisních instrukcí
  • koordinovat aktivity pro všechny zúčastněné strany
  • spolupráci s produktovým manažerem, servisním architektem, technickými architekty, specialisty a dalšími podpůrnými rolemi
  • účastnit se pravidelných servisních schůzek s produktovým manažerem a servisním architektem
  • přispívat k vytvoření a aktualizaci popisů služeb a návrhu balíčku služeb a poskytovat vstupy pro vývoj nslužeb
  • odpovídat za schvalování, správu a publikování odborných článků souvisejících se službami
  • kontrolu a dohled nad provozem poskytovaných služeb v rámci termínů a nákladů

Očekávané znalosti:

  • praktické zkušenosti z oblasti IT Service managementu.
  • schopnost analyzovat danou situaci, vytvářet a udržovat nové procedury.
  • porozumění IT procesů a rolí, Certifikace ITIL v3 Foundation
  • dobrou koordinační a vyjednávací schopnost
  • obeznámenost s modely a architekturami služeb, metodikou projektového řízení
  • zkušenosti s podporou 2. a 3. úrovně ve sdíleném prostředí
  • aktivní znalost angličtiny

Dostanete:

  • v první řadě super kolektiv, fajn managery a skvělou severskou firemní kulturu
  • smlouva na dobu neurčitou
  • Home Office, flexibilní pracovní doba – work-life balance u nás není jen pojem
  • možnost osobního rozvoje, spolupráce se špičkami ve firmě, se zahraničními kolegy, tréninky a certifikace, práce s nejnovějšími technologiemi
  • nápoje a ovoce na pracovišti zdarma
  • Cafeteria benefity – sauna, zaplacení dovolené, nákup vitamínů nebo třeba kurz paraglidingu
  • další interní benefity (týden dovolené navíc, stravenky, penzijní a životní připojištění, životní jubilea, apod.)
  • fitko v budově zdarma

Základní informace

LokalitaOstrava

ZkušenostiOstatní pozice

TechnologieITIL

Přidat do oblíbených

S touto pozicí vám pomůže:

Jakub Kokeš

Jakub Kokeš

Senior HR Specialist - Recruiter

T: +420 607 014 745

E: jakub.kokes@tietoevry.com

Mám zájem o tuto pozici

Podobné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

Application Operation Specialist

Hledáme komunikačního specialistu orientovaného na zákazníka, který se chce učit a růst také technicky. Výborné komunikační schopnosti jsou pro tuto…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

AD, Linux, Windows

Pozice

Customer Incident Problem Manager

Znáte ITIL? Máte předešlou zkušenost na obdobné pozici? Máte perfektní úroveň angličtiny a vlastní přístup? Unit Operations Management Support hledá…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

ITIL, Projektový management

Pozice

Full-stack .NET developer

Kdo jsme? Jsme přátelský tým, který se těší na nového kolegu, který nám pomůže s vývojem a ostatními zákaznickými řešeními. v první řadě super…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

.NET, Azure, Javascript

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít
Service manager
Nahrát

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 6 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.