Tým SCCM Administrátorů je zodpovědný nejen za správu SCCM, který běží na Windows Serverech, ale také za správu velkého množství počítačů a jejich organizačních skupin pro konkrétní zákazníky.
SCCM jako nástroj od Microsoftu umožňuje vzdálenou správu a kontrolu počítačů, distribuci patchů, aplikací a softwaru, instalaci operačního systému na zařízení zákazníka a v neposlední řadě slouží jako nástroj pro inventarizaci HW a SW zařízení s platformou Windows.
Co budeš mít na starost
- administrace System Center Configuration Manager (SCCM) prostředí mezinárodních společností
- monitorování a proaktivní údržba SCCM prostředí na Windows Serverech 2016 a výše
- patchování počítačů v zákaznické síti
- distribuce aplikací na základě zákazníkových požadavků
- tranzice SCCM prostředí nových zákazníků do produkce
Co od Tebe očekáváme?
- schopnost komunikovat anglicky slovem i písmem (B1 a výše)
- znalost administrace Windows Serverů 2016 a výše
- základní znalost SCCM, Patchování (+ WSUS), Active Directory a skriptování v PowerShellu
- chuť a schopnost učit se nové technologie a postupy
- zodpovědnost, schopnost efektivně pracovat v týmu
- zkušenost s Intune, SQL dotazy nebo skriptováním ve VBS je výhodou
Co nabízíme my
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou v nadnárodní společnosti se skvělou severskou kulturou
- roční, čtrtletní a výkonnostní bonusy podle Tvého výkonu a výsledu
- firemní laptop a možnost práce z domu
- investice do Tvého odborného i jazykového vzdělání spojeného s příslušnými certifikacemi
- skvělý program zaměstnaneckých benefitů (předplacený Benefit plus účet, 25 dní dovolené, stravenky, fitness zdarma v budově, podpora penzijného a životního pojištění, káva, čaj a ovoce zdarma a více)