Volné pozice

Filtruj dle:

Vytvoř si svou pozici

Pozice

Customer Incident Problem Manager

Znáte ITIL? Máte předešlou zkušenost na obdobné pozici? Máte perfektní úroveň angličtiny a vlastní přístup? Unit Operations Management Support hledá…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

ITIL, Projektový management

Pozice

Linux/UNIX service architect

We are UNIX server management team full of experts in Linux, Solaris or HP-UX operating system. Our main aim is to improve and protect customer’s…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

ITIL, Linux, Red Hat, SUSE, Unix

Pozice

Major Incident & Escalations Manager

MI&EM vede, koordinuje a dokumentuje činnosti spojené s obnovením služeb prostřednictvím iniciováním a zprostředkováním technických schůzek. Také…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

ITIL

Pozice

Service manager

Service Manager (SM) je součástí oddělení TietoEVRY Service Management Office zodpovědného za více než 100 odložených služeb. Je hlavním kontaktem…

Lokalita

Ostrava

Zkušenosti

Ostatní pozice

Technologie

ITIL

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít