Volné pozice

Filtruj dle:

Vytvoř si svou pozici

Pozice

Customer Continuous Service Improvement and Service Level manager

Naši zákazníci jsou jedni z nejnáročnějších uživatelů IT v severských zemích. Naším úkolem je poskytovat jim platformy, kompetence a služby, abychom…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

ITIL

Pozice

Customer Incident manager

We are looking for a highly-motivated individual with a genuine interest in technology to join our team as a Customer Incident Manager in Czech…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

ITIL

Pozice

Customer Problem manager

Tietoevry is the leading digital services and software company in the Nordic countries. Tietoevry employs around 24 000 experts globally, serving…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

ITIL

Pozice

ITIL Customer Change Manager

Tietoevry is the leading digital services and software company in the Nordic countries. Tietoevry employs around 24 000 experts globally, serving…

Lokalita

Brno, Ostrava

 

 

Technologie

ITIL

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít