Volné pozice

Vytvoř si svou pozici

Pozice

Ticket Lifecycle Manager

SIAM Incident and Request management integrate IT processes in customer SIAM ecosystem seamlessly to one unified service delivery. This service…

Lokalita

Ostrava

 

 

Technologie

Incident management

Máme se ti ozvat my? Stačí nám říct jak.

E-mailem

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

SMS zprávou

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Telefonicky

Poskytnutím kontaktního údaje souhlasím se zpracováním svých osobních údajů společností Tieto Czech s.r.o. (IČ: 646 08 051) a Tieto Czech Support Services s.r.o. (IČ: 03938786). Údaje budou uchovávány po dobu 12 měsíců v souladu se zásadami zpracování osobních údajů.

Upozornění
Zavřít